Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

lørdag den 20. juli 2013

Jeg vil have et useriøst forhold, er det for meget at forlange?!

Hej bloggen !

Nyder i sommeren der ude, det gør jeg!

Jeg føler mig som en lille pige fanget i en ungdames krop, jeg vil lave fingermaling, jeg vil gå rundt hele dagen og leje med mine venner og veninder uden at have ansvar og uden at folk forventer alt muligt af mig..

Jeg vil have en kæreste hvor, jo selvfølgelig skal der være seriøse moments, men der skal fandme også være useriøsitet, fis og ballade, man skal kunne drille hinanden uden at skulle være hunderæd for om ens partner misforstår eller ej,  man skal ikke gå og frygte at drille den anden, det skal være sjovt at have et forhold.

Men, der er et men, et meget vigtigt men, jeg vil understrege at jeg stadig nyder at få ansvar, jeg nyder stadig at folk forventer noget af mig, og folk, især mine forældre, har tiltro til mig, og ikke ser mig som et lille barn mere, men en ung voksen.

Så derfor skal et forhold jo også være seriøst, man skal stole på hinanden, man skal ikke bare rende bag den andens ryg fordi at forholdet alligevel er så løst at der ikke er noget i det, DETTE ER STRENGT FORBUDT! og bør heller ikke tilgives... den fejl har jeg nemlig begået... men nogle gange bliver man bare nød til at begå nogle fejltagelser, selv om at man godt ved at det er en fejl...

1 kommentar: