Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

mandag den 15. juli 2013

LOOOVE SHORTS!!

Hej Bloggen

Jeg ved godt at det nok er en smule sent, da sommeren er i fuld gang, men hellere sent end aldrig, ikke?..

Disse shorts er fra Dr. Denim og koster 349,- kr. og kan erhverves her

Disse er også fra Dr. Denim og koster lige ledes 349,- kr. (samme model som overstående) de kan købes her

Disse er fra TopShop og koster £35 og kan købes her

Disse er også fra TopShop og koster £15 og kan købes her

Disse søde shorts er fra Motel koster £35 og kan købes her her

Disse shorts fra H&M koster kun 179,- kr og kan købes her

Disse shorts er jeg personligt helt tosset med, de koster kun 199,- kr- og er fra H&M og kan købes her

Elsker læder lokket ved disse shorts er fra Vero Moda som koster 249,95 kr. og kan købes her

Nogle vil måske syntes at de næste par shorts er lidt prizy, men jeg er typen der er villig til at give lidt mere for shorts hvis jeg virkelig bliver forelskede i dem, og det sker tit at jeg bliver forelsket i shorts...

Disse er fra Abercrombie & Fitch og koster 68 Euro, de kan købes her


Disse shorts er også fra Abercrombie & Fitch og koster også 68 Euro, de kan købes her


Disse shorts er lige ledes fra Abercrombie & Fitch og koster 78 Euro, og kan købes her



Dette par shorts er endnu en gang fra Abercrombie & Fitch, og koster 68 Euro, de kan købes her


Dette par shorts er også fra Abercrombie & Fitch, og koster 36 Euro, og kan købes her


Håber det kunne bruges, og at det kan nåes endnu

xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar