Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

søndag den 30. juni 2013

Special creme til uren hud fra Matas

Hej Bloggen!

Det er så længe siden at jeg har lavet en anmeldelse her til bloggen så tænkte at det var på tide, jeg vil fortælle jer lidt om Matas's special creme til uren hud, uden parfume og parbener.
 Jeg syntes at det er en ok creme, tror helt klart at den er bedst til om vinteren da den er lidt for fedtet af en sommer creme at være.
Den er ok fordi at den holder urenhederne væk, men den er ikke så dejlig på huden, det føltes som om at den ligger sig som et lag på huden med mindre man nøgtern med at få den mindste lille bitte smule ud af tuben , og smurt den godt ind i ansigtet. jeg er ikke sikker på at den bliver genkøbt mere denne sommer, men måske til vinter når min hud har brug for mere fugt end den har nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar