Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

lørdag den 13. april 2013

Matas Dybderensende Maske & Peel-off Maske review

Som nævnt tidligere i intro'en har jeg problemer med uren hud, hvilket jeg syntes er pisse irreterrende, jeg ved godt at de fleste så siger at man bare skal have fundet den rigtige foundation, men vil ikke over sminke mit ansigt, min hud bliver bare værre end den er i forvejen. Jeg vil heller bruge penge på nogle gode rense produkter og så have en naturlig smuk ren hud.  Jeg prøver derfor ofte nye produkter for jeg har ikke fundet den perfekte rens endnu, så her for et par måneder siden købte jeg en dybderensende og peel-off maske fra Matas. De koster begge 54,95, og er utroligt gode,de er begge uden parbener(som alle matas's produkter)  først renser jeg mit ansigt med almindelig ansigts rens hvor efter jeg først bruger den dybderensende og lader den sidde på, i omkring 10 minutter hvor efter jeg lægger peel-off masken og lader den sidde på i et kvarters tid. Jeg gør det ofte om aftenen, og næste morgen når jeg vågner, kan man tydeligt se forskel, det er 2 helt fantastiske produkter, og de bliver klart gen-indkøbt.

Igen ikke det mest kreative billede med håber det går :-)


Der er en velkendt forskel mellem at forbedre sit udseende ved hjælp af kosmetik og ved hjælp af bedre helbred.
-Max Ways 

xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar