Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

torsdag den 18. april 2013

Undskyldning og fremtidsplaner for indlæg på bloggen.

Heeej mennesker på bloggen!!

Undskylder så mange gange for at der ikke har været et indlæg de sidste par dage, jeg har bare haft stress på, der er utroligt mange afleveringer her på det sidste og når man så er skilsmisse barn oven i. Havde også bare lyst til at skrive et indlæg i tirsdags, men havde haft et lille flip på min far så var i utroligt dårligt humør og det syntes jeg ikke skulle gå ud over jer kære læsere, det ville ikke være fair, men nogle gange er forældre ikke lige de nemmeste at tackle, og det blev bare for meget for mig, jeg følte virkelig at min far bare prøvede at gøre alt hvad han kunne for at provokere mig, og det kunne jeg bare ikke lige håndtere. men nu kommer der snart nogle indlæg omkring hvad jeg skal have på til en konfirmation jeg er blevet inviteret til og et review på noget ny-indkøbt rens fra Matas, som jeg er virkelig positivt overrasket over, og noget til at dække med som ikke giver det make-up'ede look, og som stadig ser naturligt ud på huden... det var lidt fremtidsplaner til bloggen, håber i følger og vil læse de næste indlæg der kommer, og husk at også kan følge mig på bloglovin.... undskyld at dette indlæg ikke bliver rettet med hensyn til komma og punktum, men har lige brugt virkelig lang tid på det i en stil der skal afleveres i morgen så magter virkelig ikke mere, for er virkelig en skovl til grammatik.. og så meget andet... hihi

xxx

-Drama, lies, tears...teenage years.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar