Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

tirsdag den 23. april 2013

Blackhead.dk konkurrence...

Hej alle her på bloggen!

Jeg følger Blackhead på facebook, som mange er jer sikkert også gør, og hvis i ikke gør vil jeg da på det kraftigste opfordre jer til at gøre det, der kommer fede konkurrencer og rabat koder til produkterne på deres hjemme side, der inde, hvilket er virkelig fedt. Jeg har ikke selv prøvet deres meget berømte og positivt omtalte blackmask :-( (som kan købes her). Som i ved har jeg problemer med uren hud og har stadig ikke fundet det bedste rense produkt eller den bedste rense maske, så derfor er det da også min plan at få den prøvet af snarest muligt. Jeg så derfor på Blackhead's facebook side at de afholdte en konkurrence for bloggere og tænkte at den ville jeg da deltage i, konkurrencen gik i alt sin enkelthed ud på at man skulle skrive et indlæg om Blackhead.dk på sin blog og så linke bloggen. Så det er her med gjort ;-) lige en lille side bemærkning så har de også nogle mega fede ure som jeg da lige syntes at i skulle tage et kik på ;-)
Jeg har kun hørt godt om Blackhead.dk så ta' da et kik på deres hjemmeside.

xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar