Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

torsdag den 11. april 2013

Første indlæg

Hej Mennesker!

Velkommen til bloggen, dette er som i kan læse af overskriften mit første indlæg, så det er jo det der skal fange jer som læsere, men vil ikke bare sidde og finde på en masse crap om mig selv for at jeg skal lyde pisse spændende. Men jeg er en pige på 15 år(single hvis det er? ;-P) elsker at tage billeder, jeg elsker tøj, mode, make-up og musik (er lidt af en L.O.C fan, men hører også andet) og mest af alt så elsker jeg at dyrke sport, sport betyder virkelig meget for mig men bloggen kommer nok mest af alt til at handle om de andre ting. Her på bloggen kommer der til at være opslag om alt, jeg bakser personlig med uren hud så der vil sikkert også komme en del om det. Jeg elsker at poste billeder, både nogle jeg selv har taget og andre. jeg Skriv hvad i syntes hvis i har nogle kommentarer :-D

Lige en lille reminder er til sidst: Et smil er en udgiftsfri måde at forbedre dit udseende på


xxx  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar