Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

tirsdag den 14. maj 2013

Anmeldelse af Garnier Pure Active 2in1 rens og make-up fjerner

Hej bloggen

Jeg har nu trukket lidt ud i den anmeldelse, som jeg havde lovet at skrive, men har det også sådan at jeg vil have prøvet produktet lidt før jeg skriver min meninger og holdninger omkring produktet her inde. Men her kommer det så..
Jeg er blevet utroligt glad for Garnier pure active 2in1 gel. Det kommer i en super fin "beholder", med en pumpe, ud over at det er smart, så gør det at der er en pumpe det også nemmere at dossere, og det er mere hygiejnisk. En lille ekstra detalje ved pumpe-enheden er at hvis man drejer den så "låser" den, hvilket er utroligt smart, når man som jeg, er skilsmissebarn og skal flytte frem og tilbage. Men tilbage til det egentlige produkt, det har konsistens som en sæbe der skummer op når man smøre det ind i sit våde ansigt. Det er nemt at skumme op, og nemt at smøre rundt, og det fjerner faktisk make-up, OGSÅ MASCARA!! Og når det så kommer til urenhederne, dem klare den sku også.. eller næsten, altså det er jo ikke et mirakel produkt, (min eneste redning der er de dybderensende masker 1-2 gange om ugen)  jeg har også opgivet min søgen på the produkt, efter utallige mislykkede forsøg Nu er jeg bare glad hvis jeg finder et produkt der kan holde urenhederne nede og som kan holde den der "bødmen" væk, og det kan dette produkt altså.  Det er hverken for rensende (altså udtørre min hud) men heller ikke alt for mild så det slet ikke hjælper, men bare perfekt, jeg har nu brugt det et par uger, og hvis det bliver ved med at virke på samme måde bliver det klart genkøbt.  Produktet kan klart anbefales.

Jeg går forresten og pynser på at skrive et indlæg med opskrifter på forskellige på hjemmelavede masker, lavet af noget som du rent faktisk HAR i dit køkken.

xxx


Ingen kommentarer:

Send en kommentar