Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

torsdag den 2. maj 2013

April haul

Den første ting her er makeup wipes fra Coolcos (som er et nyt parabene og parfume fri mærke) der var 25 wipes i og pakken kostede 25 kr. hvilket er virkelig billigt


Anden ting er en hårspray, helt normal, det er ikke vigtigt for mig hvilken hårspray jeg bruger, prøver mig lidt frem, men bruger normalt den røde fra Swartzkopf, men nu var denne lige på udsalg, så den ville jeg da lige prøve ;-)

Tredje køb var en mascara fra Rimmel Londen som jeg er virkelig glad for. Der er et review HER


Curl Cream fra matas, som jeg faktisk er okay tilfreds med, elsker duften, og den fungere også okay.


Læbestift fra Rimmel London, som jeg købte på udsalg, som er helt okay.




Blush fra elf, som er FANTASTISK! lige som alle de andre blushes fra elf, jeg er kæmpe fan af elf bare generelt, de laver nogle fantastiske produkter til få penge,og deres blushes er ingen undtagelse de er meget pigmenterede alle sammen, elsker denne farve rigtig meget.



Matas Ansigtsvask og Ansigtsvand fra matas, som der er et review af HER
 Syoss hårkur som er helt udmærket


Garnier 2 i 1 rens, som der snart kommer et review af


Øjenvippe bukker fra Ellite som var på tilbud til 18,95 så det var jo vildt billigt, og den er ganske udmærket


BB cream fra Garnier, som jer er blevet rigtig glad for, dog er den lidt tynd, men det går.


Endnu en læbestift fra Rimmel London, som også er købt på tilbud, den er også helt udmærket.




Nu må i skrive til mig privat eller her i kommentar, hvis i har nogle kommentarer, eller hvis i godt kunne tænke jer en uddybende beskrivelse af produkterne, eller et review, i er meget velkomne til at gøre det :-)

xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar