Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

lørdag den 4. maj 2013

Kærligheds livet..

Dette indlæg bliver et "kom-ud-med-min-følelser"-indlæg... Det med ex-kærester kan være forfærdeligt, selv i min alder kan nogle af drengene være så barnlige, at efter at vi ligsom har fundet ud af at det ikke skal være os to længere, og der er gået et par måneder, finder man så ud af at han har gået og bagtalt en på det groveste, og så var det ikke engang rigtig det han sagde, altså bare noget han havde fundet på.. Jeg konfrontere ham så, og han benægter selvfølgelig (hvad skulle han ellers gøre?) og han siger at jeg aldrig nogensinde skal skrive til ham igen, eller overhovedet tænke på det.. der går så et par dage, hvorefter han så skriver til mig, ikke engang undskyld, men bare at han syntes at jeg har være urimelig over for ham og at han er sur på mig osv... Hvor jeg dog bare ikke magter det...

xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar