Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

torsdag den 30. maj 2013

Er det blevet mainstream at være hipster?

I har sikkert klikket på dette indlæg for at få et forklaring og konklusion på det overstående spørgsmål, men der må jeg uheldigvis skuffe jer, for  jeg har ikke noget svar.. Men det er et spørgsmål som har rumsteret i mit hoved et stykke tid efterhånden. 
Alle er blevet enten hipster eller YOLO-typen (you-only-live-once) og med det mener jeg, at alle vil skille sig ud, gøre noget uventet og ikke være som alle andre, i bund og grund være anderledes. Men, men, men hvis alle så vil være hipster typen er det vel det der er mainstream, eller?.. 

Det er fuldstendig forståeligt hvis i ikke forstår hvad jeg skriver, men i bund så er dem der er hipsere, de er det vel for at være anderledes, og det er vel også en del af det at være hipster at være anderledes end alle andre, men hvis alle så hipstere så er det vel ikke at være hipster længere?

Åhh gud, i'm confused..  hvis der var nogle af jer der forstod dette.. så tillykke ;-) 

xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar