Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

lørdag den 11. maj 2013

Forelsket.. I nederdel fra H&M..

Hej mennesker på bloggen!

Som i måske har læst i et tidligere indlæg her: Et lille uddrag af min lidenskab og passion for blonder... så er jeg tosset med blonder, den mindste lille ting med blonder på må jeg bare eje, jeg elsker virkelig bare blonder, de er så flotte, romantiske og har en lille undertone af frækhed. Og da jeg så var i Aarhus/Århus (kan simpelthen ikke finde hoved og hale i hvordan man staver det... måske er det bare mig der er ordblind?!..) så jeg så denne FANTASTISKE nederdel fra h&m og den er jo bare smuk(og billig). Men uheldigvis blev jeg nød til at gå fra den og lade den hænge, hvilket jeg var meget trist over :-( jeg har nemlig snart fødselsdag og tænkte at denne nederdel da bare er et oplagt fødselsdags-ønske, men nu må vi se om jeg kan vente og lade den hænge så længe.. tror jeg ikke..

Kan købes Her



xxx



"Glæden er som et lys - tænder du det for andre, falder skinnet tilbage på dig selv."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar