Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

søndag den 28. april 2013

Matas Ansigtsvask og Ansigtsvand review

Hej!

Et lille review til jer søde mennesker der læser, er lige blevet færdig med matematik aflevering og tænkte at så ville jeg lave et indlæg til jer. Syntes at det ville være passende med et review af matas Ansigtsvask og Ansigtsvand begge produkter er til uren hud. Jeg er personligt ikke ekstremt glad for disse to produkter. Der står på flaskerne at man først skal rense sit ansigt med Ansigtsvasken som er en sæbe (hvilket faktisk er utroligt dejligt, så kan man tage den med i badet om morgenen, og få renset sit ansigt der) hvorefter man putter Ansigtsvanden (som minder lidt om en skintonic) på en vatrondel og renser huden med den. Jeg har ikke nogle issues med Ansigtsvanden som sådan, ud over lugten.. Den lugter lidt af alkoho (der er ikke konserverings midler i, så tror at de derfor har puttet alkohol i for at det kan holde sig, plus at alkohol desinficere)  men ud over det er den "fin nok". Ansigtsrensen er jeg der i mod ikke glad for.. jo, den gør dens job okay, altså den holder ikke alle bumserne og urenhederne væk (men det er der vidst intet produkt der gør..) men den gør bare min hud ekstremt tør, ved godt at man skal smøre ansigtet ind i ansigtcreme bag efter, det gør jeg også... 2 ELLER 3 GANGE!!! Og man skal jo også passe på med ikke at ændre hudens naturlige fedtproduktion, og jeg kan mærke at min hud er begyndt at blive mere fedtet efter at jeg er begyndt at bruge dette produkt, hvilket jeg er meget træt af :-( Men vil smutte ned i matas i morgen hvor de har den der nye  "garnier pure active 2in1 gel" som fjerner make-up og renser huden, så den tror jeg at jeg vil prøve, så der kommer naturligt vis også et review på den når jeg har prøvet den lidt, så det kan i se frem til. 

xxx 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar