Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

torsdag den 25. april 2013

Lockout slut og konfirmation i morgen

Hej alle søde mennesker!!

Jer som går i folkeskolen har sikkert hørt det, Lockout stopper og vi skal i skole i gen på mandag, sur røv vil nogle nok sige, men jeg er virkelig glad for det, men jeg tror også at det bliver hårdt at få samlet op på det hele.. :-(

Og så skal jeg til konfirmation i morgen, yay. Jeg glæder mig virkelig meget, det er min grandfætter der skal konfirmeres. Jeg har lige strøget den skjorte jeg skal have på, det var første gang jeg strøg en skjorte og jeg brugte 40 minutter på det.. men den blev nogenlund, og man må jo lærer det.. hehe har lidt stress på her til aften, har ikke engang ordnet negle endnu, og jeg kan heller ikke gå alt for sent i seng da jeg skal op klokken 6.00 i morgen... så det blev lige et kort indlæg, hader at gøre noget halv hjertet, men tænkte at det lige var nødvendigt med et kort indlæg.. nu vil jeg smutte ud og ordne negle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar