Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

tirsdag den 16. april 2013

Et lille uddrag af min lidenskab og passion for blonder...

Jeg ELSKER blonder, blonder er fantastisk, det er uskyldigt, klassisk, eksklusivt, romantisk og har en lille snært af frækhed. Det kan se dyrt ud, uden at være det. Det dækker uden at dække. Hvis du gerne vil have noget på men stadig se fræk og uskyldig ud så kan du tage blonder på. Jeg kan personligt ikke få nok af blonder, syntes det er utroligt smukt, der er bare noget over blonder som er helt fantastisk og eksklusivt, blonder kan være pisse frækt men stadig helt nede på jorden og standart uden over hovedet at se sådan ud, det er bare fantastisk... Dette var et lille uddrag af min lidenskab og passion for blonder.

"Se ikke sur ud - du ved jo aldrig, hvem der forelsker sig i dit smil."

-Jan Hessner 

xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar