Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

lørdag den 20. april 2013

Månedens hottie... Macklemore

Jeg er her de seneste par dag, uger, måneder blevet STOR fan af Macklemore & Ryan Lewis. Det er helt vildt, jeg ved ikke hvad det er der gør det, jeg høre deres sange konstant, om det er melodien, teksten, hans stemme eller bare en samling af det hele ved jeg ikke, det er bare fantastisk. Og så ser Macklemore (Ben Haggerty) jo bare fantastisk ud, han er pisse lækker, jeg høre normalt musik på Spotify da det er bedre kvalitet og sådan, men for tiden høre jeg altid fra youtube så jeg kan se ham i mens, føler mig lidt forelsket, hihi, hans hår, ansigt og de meget muskuløse og trænede overarme ser jo bare fantastisk ud! 

xxx

"Music is therapy. Music moves people. It connects people in ways that no other medium can. It pulls heart strings. It acts as medicine."
- Macklemore 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar