Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

tirsdag den 30. april 2013

Gode trænings kanal på youtube

Hej!

Hvis i har læst nogle af mine tidligere indlæg så ved i at jeg går meget op i sport og mution, disse to ting betyder virkelig meget for mig, det gør mig glad og frisk, jeg kan simpelthen bare ikke leve uden, hvis der går en uge uden at jeg har fået trænet en eneste gang, bliver jeg nærmest helt depri... Nå men for at komme frem til hvad dette korte indlæg skal handle om, springer jeg bare direkte til det.. Jeg sad her for et par dage siden og kikkede på youtube for at se om jeg kunne finde nogle nye styrke-trænings programmer som jeg kunne træne til, og jeg fandt denne youtuber som virkelig har nogle fede trænings videoer, det minder lidt om at have en personlig fitness instruktør hjemme hos en, så tænkte at jeg ville dele det med jer. Link til hendes kanal. Jeg kan virkelig godt lide mage af hendes videoer, og jeg glæder mig til at skulle træne en masse til nogle af hendes videoer, der er både videoer for træning af specifik mavemuskler, lår, arme, ryg, ben osv, men også til træning af hele kroppen, og en dejlig detalje så er der musik, så man laver de forskellige ting i takt med musikken. I burde tjekke hende ud.
hun har også lavet videoer til nybegyndere: POP Pilates for Beginners 1 og POP Pilates for Beginners 2 og POP Pilates for Beginners: Ab Time

xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar