Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

fredag den 12. april 2013

Sexy Curves - Rimmel London

Hej læsere!

Jeg sad og funderede over hvad dagens indlæg skulle handle om og da slog det mig, det skulle da selvfølgelig handle om den nye mascara jeg havde investeret i. "Sexy Curves" af Rimmel London, jeg var en smule skeptisk i starten, jeg havde selvfølgelig hørt om denne mascara før (både positivt og negativt) og tænkte at jeg ville give den en chance, mest af alt fordi at den var på tilbud... Men men men, den overraskede mig positivt, jeg vil ikke sige at det er den bedste mascara jeg nogensinde har prøvet, men alligevel utrolig god til prisen. man skal vende sig lidt til børsten da den ikke er helt lige men sådan med buer på, svært at forklare men se på billedet under. Jeg købte den i farven 002 brown black (for mig ser den bare sort ud, men det kan da være at jeg bare er farveblind). Macaraen lover volume og curves, det med volumen er rigtig den giver god volume men er ikke "for meget", det med curves ved jeg ikke helt men jeg bukker også altid mine vipper inden jeg ligger mascara, og den holder dem "bøjede" hele dagen, har været i skole og udenfor, de er stadig bøjede som i morges. Man skal arbejde lidt med mascaraen, for at den ikke skal klumpe en lillesmule, men jeg er også meget pernippen hvad sådan noget angår.

Ikke de mest kreative og spændende billeder i får her, men bare så i ved hvad det er for en jeg snakker om, og så er det da altid lidt sjovere at læse en tekst med billeder til, sådan har jeg det i hvert fald ;-)








Mange ting fanger dine øjne men kun få ting fanger dit hjerte

xxx


Ingen kommentarer:

Send en kommentar