Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

lørdag den 27. april 2013

Hvad jeg havde på til min grandfætters konfirmation og råd til jer der skal konfirmeres

Hej søde læsere

vil lige dele hvad jeg havde på til min grandfætters konfirmation, som måske kan give lidt inspiration til nogle af jer som ikke har fundet ud af hvad i skal have på hvis i er blevet inviteret til konfirmation. Hans konfirmation blev holdt i går og det var virkelig hyggelig, og en mega fed detalje som vi ikke havde tænkt på til min konfirmation, var at der var sådan en slags baggrundsmusik, hvilket var mega fedt ;-) men det var i hvert fald hyggeligt, og tillykke til alle jer der ude som er blevet eller som skal konfirmeret, et lille godt råd fra mig til jer: nyd dagen, for pludseligt er den ovre, og vær forberedt, pluk øjenbryn dagen før, få jeres hud renset god, ha dejlig bløde perfekte læber og øv jer på at sætte og lægge make-up, hvis det er noget i selv gør ;-)

xxx

"Lykke er, hvad man somme tider finder, når man søger noget andet."
- Coco Chanel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar