Kontakt mig

  • Mail: Trine406@gmail.com

tirsdag den 30. juli 2013

For lav selvtillid til soft-bra + mine favoritter

Hej bloggen!

I har sikkert alle set det, for alle er næsten ved at hoppe på trenden med soft-bras, undtagen mig..
Jeg har skam en, det er ikke det der er problemet, jeg har bare for lav selvtillid til at gå med den uden en bh under, for hvis man tager bh under så går luften jo ligsom af ballonen, for idéen med en soft-bra er jo at den skal være komfortabel og dejlig behalig at have på.
 Men jeg kan simpelthen bare ikke gå ud offentligt uden min bh under, jeg føler mig meget "bar" og når jeg så i forvejen ikke har de største patter bliver de jo endnu mindre når mit elskede push-up ryger (ikke at jeg på noget måde bruger de der kæmpe push-up bh'er som H&M har, hvor det jo er 2/3 push-up og 1/3 pat, men alligevel) ikke at dette indlæg skulle ende i en dialog med mig selv om hvor små patter jeg har, men det er hovedåresagen til hvorfor jeg går med soft-bra.
Men jeg tager sku hatten af for de pige (uden patterne fyldt op med silikone) der går med soft-bra

xxx

jeg har samlet et par stykker af mine yndlings, til lidt inspiration


Meget enkel soft-bra fra Gina Tricot til 99,- Kan købes her


Blonde soft-bra fra Hanky Panky til 359 kan købes her

Wonderland - Lace Soft-Bra Pantie Set
Blonde soft-bra med elastik under brystet fra Wonderland på tilbud til 98,- kan købes her

Soft-bra fra Calvin Klein til 628,- kan købes her

Blonde soft-bra fra Björn Borg til 298,- kan købes her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar